סרט תדמית הומוריסטי – הצחוק מושך קהל

סרטון תדמית הוא כלי חזק מאד לשיווק העסק

בסרטון תדמית המסרים עוברים בצורה חדה וברורה בהרבה מתוכן כתוב, ומעצם זה עולה הסיכוי להפוך גולש ללקוח. בהפקת סרטי תדמית, להומור יש יכולות שיווק אחרות. הגישה ההומוריסטית הופכת את הסרטון למעניין יותר ומשעשע. אם גם אתם מחפשים סרטון תדמית ולא מתחשק לכם להיות רציניים כל כך, בואו ניתן ללקוחות הבאים שלכם לצחוק קצת.

העברת המסר בצורה יוצאת דופן

שיווק לעסקים באינטרנט הוא תחום רחב הכולל בין היתר קידום לאתר האינטרנט, שיווק ברשימות תפוצה דרך מיילים, שיווק ברשתות חברתיות ועוד. כמות העסקים שמתחרה על כל תחום הולכת וגדלה מדי יום, ומנהלי השיווק מנסים כל הזמן למצוא דרכים יצירתיות למשיכת תשומת הלב של הגולשים והלקוחות הפוטנציאלים. אחת השיטות הידועות מזה שנים למשיכת קהל היא הומור. הומור הוא כוח משיכה אדיר . בתוך ים המידע, סרטונים עם מסרים נעימים ומצחיקים מושכים הרבה יותר תשומת לב. שיווק בהומור זו שיטה מאד מוכרת, אבל לא כולם יודעים איך לעשות את זה. עם האמצעים שיש היום, אנחנו יכולים, לדוגמא, ליצור דמויות גרפיות שקהל היעד שלכם יתחבר אליהם בקלות יתרה. המשמעות של החיבור הזה היא שיתוף והפצה לסרטון שלכם! החשיפה שלכם תגדל משמעותית כתשתמשו בקצת הומור בסרטון התדמית.

סרט תדמית הומוריסטיאנימציה ממוחשבת ויצירת דמויות

כחלק מתהליך הפקת סרטי תדמית אנחנו ואתם יושבים יחד בכדי להבין איך אתם רוצים לשווק את העסק שלכם. אנחנו עוברים יחד על הפרטים הדרושים בכדי להבין את מהות המסר שלכם, להכיר וללמוד מי הוא קהל היעד ועל בסיס המידע הזה אנחנו בונים קונספט מושלם להפקת סרטון תדמית. היתרון שלנו הוא שאנחנו יכולים להמציא דמויות ממוחשבות שיהפכו לפנים החדשות של העסק שלכם. הפקת סרטי תדמית עם דמויות גרפיות מכניסה אלמנט הומוריסטי ונחמד מכיוון שלא מדובר בפנים מוכרות של אדם או איש מפורסם כל שהו. דמות גרפית יכולה להיות קצת יותר בוטה ומצחיקה, לדבר או להתנועע בצורה חופשיה יותר על גבי המסך ועדיין להתקבל באהבה על ידי הצופים. יש פרק מפורסם בסדרה "מראה שחורה" בה מראים המפיקים תסריט בדיוני בו קהל הבוחרים האמריקאי בוחר בדמות גרפית לנשיאות! הסיבה היא שלקהל הצופים הרבה יותר קל להתחבר לדמות גרפית, והחיבור הזה גורם לדמות הזו להעביר מסרים שיווקיים משכנעים בקלות.

הומור מחדד קשב

כשסרטון כלשהו (לא משנה אם הוא שיווקי או לא) עשוי בצורה רצינית מדי, הקהל עלול להרגיש שהתוכן מכביד עליו. עם כמות המידע והגירויים שכל גולש נחשף אליו היום, סרטון כזה יכול להרחיק גולשים במקום להפוך אותם ללקוחות פוטנציאלים. לעומת זאת, השימוש בהומור ביצירת סרטי תדמית הופך את כל החוויה לקלילה יותר. הצופה יישאר דרוך ומחודד מול הסרטון. האווירה הנעימה תשאיר את הגולש מהופנט למתרחש, ובמצב כזה כבר אפשר להעביר את המסר בקלות רבה, כי אף אחד לא ירצה להחמיץ את הפאנצ' ליין של הדמות שיצרנו לכם. אנחנו נדאג שהסרטון שלכם יהיה נעים לצפיה, שהגולשים יהנו ממנו, יצחקו ממנו ויקבלו את המסר החשוב ביותר שאתם רוצים להעביר להם עם חיוך על הפנים.

כתיבת תגובה