5 דרכים שימושיות לסרטי תדמית

הפקת סרטוני תדמית

כבר ידוע שסרטי תדמית הם כלי מצוין להעברת מסרים, הצגת מוצרים, שיווק וכו'. בעולם שבו גולשים נחשפים לכמות כל כך גדולה של מידע, לסרטונים יש את הכוח המשמעותי ביותר למשיכת תשומת הלב שלהם. כדי לעשות לכם סדר הבאנו את 5 השימושים העיקריים של סרטון תדמית.

סרט תדמית להצגת חברה – יכולות ושירותים

כדי להעביר בדרך יצירתית את יכולות החברה ושירותיה, סרט תדמית עושה עבודה מצוינת. השימוש בגרפיקה, צילומי וידאו מהחברה עצמה ואנימציה ממוחשבת מאפשרים ליצור סרטי תדמית איכותיים ביותר, שבהם ניתן להעביר מסרים שיווקים כאלה ואחרים. כשמכניסים את הגרפיקה לסרטון ניתן ליצור דמויות ממוחשבות שמנחות את הסרט (כמו CBT-BMK, או Vargus) והופכות אותו לחווית צפיה מרשימה מאד, או לשלב קריינות עם הצגה תלת מימדית (כמו ב-Kahane ABB)/

הצגת רעיונות פורצי דרך

חברות סטארטאפ שונות מפתחות מוצרים עם רעיונות חדשניים, שלא תמיד פשוט להסביר במילים ובתמונות. עולם ההדמיות התלת מימדיות מאפשר להציג בצורה מרשימה ויצירתית פעולות שונות או רעיונות פורצי דרך חדשניים באמצעות גרפיקה ואנימציה. הגרפיקה מאפשרת ליצור כל דבר כמעט. בזכות ההדמיה הממוחשבת ניתן להציג את הרעיון לעומק ולהסביר בדרך הפשוטה ביותר איך המוצר או השירות החדשניים פועלים. בין אם מדובר במוצר מוחשי שעושה פעולה מסובכת ובין אם מדובר בתוכנה חדשה, בעזרת הסרטון ניתן להציג את הפעולה בדרך יצירתית, מעניינת ואטרקטיבית.

מיתוג נכון עם סרטון תדמית

כל חברה רוצה ליצור לעצמה מיתוג ברמה גבוהה. סרטון תדמית טוב יכול לבנות מותג תוך 2 דקות! ניתן לראות דוגמא מעולה לכך בסרטון שהפקנו עבור חברת Rotaryview. הסרטון מציג בדרך ייחודית מאד את שיטת המכירה החדשה באינטרנט – על ידי הצגת מוצרים ב-360 מעלות.

קידום מכירות 

הצגת היכולות והשירותים של החברה או מוצרים שהחברה מוכרת ומייצרת עוברים בדרך מעולה על ידי סרטון תדמית. כשרוב הלקוחות הפוטנציאלים של החברה נמצאים באינטרנט ועוברים בין סרטון אחד לאחר מרגע לרגע, צריך ליצור סרטון טוב ומושך שיגרום לצופים להתמקד בכם. ליצירת סרטון קידום מכירות נדרשת מומחיות. הכוונה היא להשפיע על הקונה הפוטנציאלי, להתחבר לו לרגש ולפתח אצלו אמון בחברה. אמון הוא כלי מכירות מצוין וניתן ליצור אמון בקלות על ידי שימוש בסרטון תדמית.

הצגת מוצר שעדיין לא קיים (מתאים לחברות סטארטאפ בתחילת הדרך)

חברות סטארטאפ שנמצאות בתחילת דרכן או יזם שהוגה רעיון ורוצה לתת חיים לרעיון שלו, יכולים להשתמש בסרטון הדמייה. עצם השימוש בגרפיקות התלת מימדיות מאפשר להחיות את המוצר ולהדגים את הרעיון בדרך הכי קרובה שיש למציאות. כל יזם או חברה שרוצים להצליח צריכים לגייס כסף לצמיחה העסקית שלהם. בלי כסף זה פשוט לא הולך. סרט תדמית טוב שמציג את המוצר או הרעיון הוא השקעה נבונה בדרך לגיוס כסף ממשקיעים. הגיע הזמן לשים בצד את המצגות העיסקיות ולהתמקד בסרטון תדמית איכותי ואינפורמטיבי.

 

 

כתיבת תגובה