להפוך גולשים ללקוחות עם סרט תדמית מושקע

תדמית

אם כבר החלטתם לצאת לדרך ולהשקיע בסרטון תדמית לעסק שלכם, כדאי שתעשו את זה כמו מקצוענים. בעלי עסקים רבים בוחרים לחסוך בעלויות ביצירת סרט תדמית, מתוך מחשבה שאפשר להשיג סרטון טוב בתקציב נמוך. לא נגיד שלא. יש מקרים חריגים. יחד עם זאת, כדי להיות טובים יותר מכולם ולצאת לדרך שיווקית חזקה, תחשבו על סרטון תדמית כהשקעה לטווח ארוך. סרט תדמית איכותי, מקצועי ומסקרן יהפוך את הצופים והגולשים ללקוחות פוטנציאלים!

מטרתו של סרט תדמית

סרט תדמית נועד בכדי להציג את העסק או החברה לקהל יעד. בסרטון מציגים בין היתר את הלקוחות של החברה, המוצרים שלה , היכולות וההישגים ועוד, על ידי קטעי וידאו מצולמים של העסק עצמו ושילוב גרפיקה ממוחשבת. קהל הלקוחות (הגולשים) של היום הוא קהל שאוהב לצפות בסרטונים. הקמת אתרים כמו יוטיוב, vimeo ורשתות חברתיות מאפשרות בקלות לשדר החוצה לעולם כל סרטון אפשרי. הכלי הזה מאפשר לעסקים קטנים וגדולים כאחד להרחיב משמעותית את החשיפה התקשורתית שלה הם זוכים, לעומת שימוש בתוכן או באשנבי שיווק אחרים. זו דרך נפלאה להעביר מסר לגולש מבלי לדרוש ממנו להשקיע בכם יותר מדי אנרגיה.

חידוד מסרים בסרט תדמית

כחלק מתהליך הפקת סרטון תדמית לעסק מחדדים מסרים. זה תהליך מאוד נחמד בו עושים סיעור מוחות יחד עם הצוות היצירתי שלנו עד שמתכנסים למסר אחד ברור וחד. סרט תדמית שעמוס במסרים יוצא מפוקוס. סרטי תדמית ממוקדים במסר אחד ברור, חלק ומחודד יעילים בהרבה מכאלה שמנסים להצליח להעביר מסרים רבים (לא סתם המציאו את הפתגם "תפסת מרובה, לא תפסת").

כדי להבהיר את הנקודה תחשבו על המותגים הגדולים ביותר. מותג כמו "נייקי" מחדד את המסר "Just Do It". מסר ברור וחלק שעובר בכל פרסומת או סרטון שחברה כזו מפיקה. ואם להם זה עובד טוב, אז אין סיבה שלכם זה לא יצליח! אנחנו עוזרים לכם בתהליך בכדי שהמנטרה של העסק שלכם תעבור לכל מי שיצפה בסרטון ותעלה משמעותית את הסיכויים של הצופים להפוך ללקוחות.

איזה תוכן מכיל סרטון תדמית לעסק

יש מגוון תחומים עבורם מפיקים סרטון תדמית – סרטון שמציג את יכולותיו של מוצר מסוים, או חברה שרוצה לשווק את הרעיון שלה וקשה להסביר אותו במילים, סרטון לעסקים שמעוניינים ליצור חשיפה גדולה יותר לעסק שלהם, או סרטון שנועד לשיפור תדמית החברה). התוכן המוצג בסרטון תלוי במטרות הנ"ל. הכלים בעזרתם מציגים את התוכן בסרטון הם:

  • צילומי וידאו מהעסק עצמו בו רואים את התנהלות העובדים
  • במקרים מסוימים, שימוש בשחקנים לצורך הצילומים
  • שילובי תמונות קשורות לתוכן המועבר בסרטון
  • קריינות
  • שילוב אנימציה גרפית – יצירת דמויות, רקעים, אלמנטים נעים
  • הדמיות תלת מימדיות שמעניקות אפשרויות בלתי מוגבלות
  • מוזיקה (יכולה להיות מוזיקה מקורית או מוזיקה קיימת)

יש אלמנטים נוספים שניתן ורצוי להשתמש בהם, אבל צריך להשאיר גם קצת סקרנות אצלכם. בסופו של דבר, כאמור, המטרה היא ליצור סרטון תדמית מעולה ואיכותי, שמושך תשומת לב מקהל היעד של העסק. אנחנו עושים את הפעולות הדרושות כדי שהצופה יהפוך ללקוח פוטנציאלי. תזכרו, השקעה בסרטון התדמית היא השקעה לטווח ארוך. השקעה חד פעמית שתלווה את שיווק העסק שלכם שנים קדימה.

כתיבת תגובה