הפקת סרטוני תדמית

הפקת סרטוני תדמית

להכיר את כל השלבים בהכנת סרט תדמית

רבים חושבים שהפקה של סרטים כיום ובמיוחד הפקת סרטוני תדמית אינה הפקה קשה, כי הרי היום כל אחד מצלם ובמיוחד מעלה את הסרטונים שלו לרשתות החברתיות במהירות, בין אם מדובר באדם פרטי ובין אם מדובר בבתי עסק רבים, אך רק מעטים יודעים שתכנון נכון של הפקת סרטונים כאלו דורש מקצועיות רבה, ניסיון וכמובן ידע והכרת כל שלב בהפקה, כך שהסרטון שלכם יצליח במטרות השיווקיות שלו, והוא יהיה לא רק מושך שזכה לתגובות רבות ולתנועה אלא גם הצליח בשטח בהגדלת מעגל הלקוחות שלכם, כלומר סרטון שהצליח להכניס רווחים משמעותיים יותר לבית העסק שלכם, וזו משימה שאינה פשוטה כלל.

הפקת סרטון תדמית ליצור הפקה מקצועית ולא חובבנית

לכן הפקת סרטוני תדמית מתחילים מהבסיס בצורה המקצועית והטובה ביותר, כלומר עורכים תחקיר ראשוני בו ניתן יהיה לחשוב קודם על חיפוש אחר רעיון מקורי, כלומר מה אתם רוצים להציג לקהל הרחב וללקוחות כך שהתחקיר יתמקד ביתרונות של העסק שלכם, מה מייחד ומבדיל אותו למשל ובמיוחד מאחרים? במה העסק חזק יותר מול המתחרים מצד אחד ומצד שני כיצד הוא יענה על הצורך שהלקוחות מחפשים כיום. רבים מדלגים על שלב התחקיר ללא הבנה שזה פוגם באיכות ההפקה והופך אותה לחובבנית ביותר.

סרטון תדמית להיות מנוסים בכל שלבי ההפקה

לאחר התחקיר יש להתחיל בשלב לא פחות חשוב, שמהווה את השלד של הסרטון- לכתוב את התסריט שיכלול בתוכו תיאור מפורט של כל הצילומים, הטקסטים ולמעשה את כל האלמנטים שיופיעו בסרט. כך הסרט יהיה ממוקד כי אם לא יודעים מה לעשות בזמן הצילומים זה בגלל שאין תסריט שהוא למעשה דף ההוראות של סרטון התדמית. גם הצילום מהווה חלק חשוב ביותר בהפקה. כי כאן יש ביטוי לניסיון, לכישרון ולמקצוענות, לכל פריים ולכל צילום יש את היכולת ואת ההשפעה להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר ולכן כדאי לחשוב היטב על כל מה שמצולם או מוכנס לסרט לפני העריכה, כמובן שיהיה חשוב גם להציג את הסרטון  לקהל מקצועי וללקוח שיאשר ולכל מי שיכול לתת ביקורת. ורק לאחר שהסרטון תוקן, ניתן למסור אותו ללקוח ולהציג אותו בהצלחה.

כתיבת תגובה