הפקת סרטוני תדמית

הפקת סרטוני תדמית

להכיר את כל השלבים בהכנת סרט תדמית

רבים חושבים שהפקה של סרטים כיום ובמיוחד הפקת סרטוני תדמית אינה הפקה קשה, כי הרי היום כל אחד מצלם ובמיוחד מעלה את הסרטונים שלו לרשתות החברתיות במהירות, בין אם מדובר באדם פרטי ובין אם מדובר בבתי עסק רבים, אך רק מעטים יודעים שתכנון נכון של הפקת סרטונים כאלו דורש מקצועיות רבה, ניסיון וכמובן ידע והכרת כל שלב בהפקה, כך שהסרטון שלכם יצליח במטרות השיווקיות שלו, והוא יהיה לא רק מושך שזכה לתגובות רבות ולתנועה אלא גם הצליח בשטח בהגדלת מעגל הלקוחות שלכם, כלומר סרטון שהצליח להכניס רווחים משמעותיים יותר לבית העסק שלכם, וזו משימה שאינה פשוטה כלל.

הפקת סרטון תדמית ליצור הפקה מקצועית ולא חובבנית

לכן הפקת סרטוני תדמית מתחילים מהבסיס בצורה המקצועית והטובה ביותר, כלומר עורכים תחקיר ראשוני בו ניתן יהיה לחשוב קודם על חיפוש אחר רעיון מקורי, כלומר מה אתם רוצים להציג לקהל הרחב וללקוחות כך שהתחקיר יתמקד ביתרונות של העסק שלכם, מה מייחד ומבדיל אותו למשל ובמיוחד מאחרים? במה העסק חזק יותר מול המתחרים מצד אחד ומצד שני כיצד הוא יענה על הצורך שהלקוחות מחפשים כיום. רבים מדלגים על שלב התחקיר ללא הבנה שזה פוגם באיכות ההפקה והופך אותה לחובבנית ביותר.

סרטון תדמית להיות מנוסים בכל שלבי ההפקה

לאחר התחקיר יש להתחיל בשלב לא פחות חשוב, שמהווה את השלד של הסרטון- לכתוב את התסריט שיכלול בתוכו תיאור מפורט של כל הצילומים, הטקסטים ולמעשה את כל האלמנטים שיופיעו בסרט. כך הסרט יהיה ממוקד כי אם לא יודעים מה לעשות בזמן הצילומים זה בגלל שאין תסריט שהוא למעשה דף ההוראות של סרטון התדמית. גם הצילום מהווה חלק חשוב ביותר בהפקה. כי כאן יש ביטוי לניסיון, לכישרון ולמקצוענות, לכל פריים ולכל צילום יש את היכולת ואת ההשפעה להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר ולכן כדאי לחשוב היטב על כל מה שמצולם או מוכנס לסרט לפני העריכה, כמובן שיהיה חשוב גם להציג את הסרטון  לקהל מקצועי וללקוח שיאשר ולכל מי שיכול לתת ביקורת. ורק לאחר שהסרטון תוקן, ניתן למסור אותו ללקוח ולהציג אותו בהצלחה.

בית הפקות

הפרוצדורה של הפקת סרטוני תדמית תשתנה על פי הסטייל וכן האופי של הפקה, כאשר הינם מהווים
את היעד של הסרטונים, הלקוחות הפוטנציאליים ואף נתיבי השיווק שלו. קיימים שלושה שלבים מרכזיים בהפקה של סרטון תדמית עבור חברה, עסק או ארגון והרי הינם במאמר אשר לפניכם.

הפקת סרטונים ויראליים

בשלב מספר אחד מאפיינים את היעד של הסרטונים, נתיבי הפצה שלהם וכן מה הם היעדים שלהם.
על תשתית אפיונים הללו מבססים את כל ההחלטות הבאות מן ההיבט של קונספט וגם של בחירת
אופי סרטוני התדמית, בשל כך יש משמעות ניכרת להקדשה של העת וכן להענקה של הגדרות מיטביות.

סרטון תדמית באנגלית

בשלב הנ"ל ישנו עבודה צמודה בינכם לבין חברת ההפקה. היעד הינו גיבוש והן ביאור של אלמנטים משמעותיים, שיחה הודות ליקויים אשר יכולים לצוץ וכן הצעה של דרכי מענה. היעד אשר לשמו בחרתם להפיק את הסרטון, הינה קו המתווה עבור איתור המרכז של סרטון התדמית וחברה מקצועית תעשה ככל אשר ידה על מנת להלום עבורכם קונספט מוצלח. בעלי המקצוע בחברת הפקה זו יהיו ותיקים בפרוצדורה של הפקת כל מיני סרטונים ומתוך הניסיון שלהם – יעניקו לכם כל מיני המלצות, אשר יעזרו לסרטון שלכם להיות ניצב במטרה שמיוחלת ממנו.

צילום וידאו תדמיתי

במידה והחלטתם על הפקה של אנימציה בסרטוני התדמית שלכם, כי אז ראשיתה של הפרוצדורה הינה עיצוב של מסך  על פי תסריט ואף על פי שפה חברתית שלכם. כעת הופכים את המודל שלכם לכדי אנימציה תלת ממדית איכותית וכן בונים תחום גרפי מלא. במידה ויוצאים ליום צילום, ראשית הפקה של יום צילום. יום צילום מקצועי טומן בחובו המון של צוות אנשי מקצוע, כמו למשל – שחקנים, במאי, מאפר, צלם, מסייע, תאורן ואף מקליט. כדי להפיק את המקסימום ממנו, צריך לתכנן מבעוד מועד את העת והן את הנתונים ביסודיות.

סרטון פרסומת אנימציה

כעת נוטלים את כל החומר אשר התקבלו מהשלב של ההפקה, הווה אומר – מוזיקה, וידאו, אנימציה ואף קריינות ופועלים אל מול התסריט של הסרטון וכן על ידי תוכנה של עריכה עוברים כל פריים מדביקים, חותכים או משפצים עד שבתום תהליך מתקבל הסרטון האידיאלי.

כתיבת תגובה