הפקת סרטי תדמית

הפקת סרטי תדמית

כרטיס הביקור של העסק עם סרט תדמית

לסרט התדמית מטרה חשובה ביותר- הוא מהווה את כרטיס הביקור המרשים של בית העסק שלכם ושל החברה המוצגת, ומדובר כאן בהפקה שלמה שצריכה להיות מקצועית ומוקפדת כמו העסק שלכם וכמו הרצינות והאיכות שאתם רוצים לשדר, הפקה שתהיה מתוכננת היטב וגם אפקטיבית עם תוצאות, דינאמית ומרתקת מאד, אפשרויות ההפקה מגוונות ביותר ויכולות כיום למשל לכלול גם אפקטים מרהיבים ושונים וכמובן מוסיקה שהיא חשובה ושתתרום רבות לכל האווירה המרגשת שסרטוני תדמית יוצרים. כולנו זוכרים את הפרסומות שהציגו את המוצר שאנו מכירים או מוצרים חדשים בצורה שונה ויוצאת דופן, וגם כאן המטרה היא דומה- סרטי תדמית צריכים להציג את כרטיס הביקור שלכם בצורה מקצועית ומקורית יותר שתיצור רושם, אפקטיביות והתרגשות רבה.

הפקת סרטי תדמית – הפקה שמפעילה את כל החושים

סרט תדמית כולל הרבה תחומים- טקסט, מוסיקה, ויזואליות וצילום שאפשר להציג דרכם כל כך הרבה תכנים, סרט תדמית איכותי עם הרבה מימדים יפעיל את כל החושים של הלקוח או הצופה ויעורר בו את הרצון לרכוש את המוצר שלכם. זה קורה כי לסרט תדמית היכולת להפעיל למעשה את כל החושים וזה יכול להכניס את הלקוח או כל מבקר באתר שלכם לעולם מרתק של העסק שלכם בצורה מיוחדת ומרגשת במיוחד. למשל שימוש במוסיקה מרגשת, בעריכה קצבית המשלבת תמונות או סרטים המציגים את פעילותכם, הלקוחות צריכים להבין שאתם העסק איתו הם רוצים לשתף פעולה כי ריגשתם אותם מלבד האיכות המקצועית שלכם. לכן אין ספק הפקת סרטי תדמית היא דרך מעולה לעורר את החושים להזדהות עם המקצועיות שלכם.

הפקה של סרטי תדמית לכל הפקה שתרצו

כל הפקת סרטי תדמית תהיה מעולה כדי להציג את תחום העסק שלכם, אך חשוב ליצור סרט שיהיה מעניין וירתק את הלקוח. חשוב להגדיר קודם כל את המטרות שלשמן הוא מיועד. סרט תדמית שמיועד ללקוחות עסקיים יהיה שונה מסרט המיועד למטרות אחרות. הסרטון הראשון למשל יצטרך לכלול מידע רב של נתונים, מחירים או פרטים על מחזורי מכירות, פרויקטים ועוד, או אולי לבחור בסרט שיהיה מצולם כמו סיפור מעניין, וכן יצטרך להיות כזה שמכניס את הלקוח לסיפור מקורי.

סרטון תדמית מבצע

כל מי אשר מבינכם בוודאי מבכר סרטונים ואפשר להבחין עד כמה הינם טרנדים בכל המדינות
אשר על פני הגלובוס. אחד הגורמים לדבר הוא שהמון בני אדם בעצם מבכרים להיצמד למסך
ולהעניק לסרטון לסחוף אל עבר הפנטזיות שלכם. אחד מן הסרטונים הכי משמעותיים בתחום
של עסקים הינו סרטון תדמית עבור החברה. במאמר זה נדון הודות המלצות עבור הפקת סרטי תדמית.

צילום וידאו תדמיתי

תראו, אל תגידו – נוהל אצבע של הפקת סרטי תדמית, שוודאי לחלוטין בהפקה של סרטוני תדמית. בני האדם מורכבים לקליטה של דימוי זריז הרבה יותר מאשר כל אינפורמציה שונה ואף התבוננות זריזה בתמונה עשויה להעניק עבורכם המון אינפורמציה אשר הינה למעלה מן עיון בתוכן כתוב. לא אך ורק אינפורמציה, כי אם אף רגש עובר הרבה יותר זריז כאשר עסקינן בתמונה ואת האון האדיר הנ"ל של דימוי אפשר לרתום לתועלת שלכם בעת הפקת סרטי תדמית.

אפיינו באופן ספציפי את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם – באופן זהה לכל מסר פרסומי, אף בתחום של הפקת סרטי תדמית נדרש אפיון ספציפי של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, אשר מהווה נדבך נדרש עבור שגשוג. משגה שכיח שניצבים בו בפרוצדורה של הפקה של סרטוני תדמית הינו כאשר דורשים להגיע על ידי הסרטון לכמה לקוחות פוטנציאליים בבת אחת, כמו לדוגמה – לקוח קצה של מוצר כלשהו וכן אנשי המכירות אשר עתידים לפרסם אותו אבל כאשר עסקינן בסרטוני תדמית, אשר האורך שלהם הינו אינו למעלה משתי דקות, קיימת משמעות ניכרת לפוקוס – הן במידת המסר וכן הן במידת הלקוחות הפוטנציאליים.

חברות הפקה פרסומות

הניחו את קהל היעד באמצע – סרטוני תדמית בלתי נשכחים הינם כאלה אשר סוחפים ברגש ועל מנת לסחוף את קהל היעד שלכם עם רגש, נדרש מכם להסתכל על הפגם אשר המוצר שלכם מעניק עליו מענה מבעד לעיניים שלו. הנ"ל השעל ההתחלתי עבור יצירה של עלילה רגישה אשר מביאה לפעולה וכן עלילה מיטבית הינה כלי ללא תחליף עבור יצירה של קשר עמוק ונמשך עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

עליכם לפקס את המסר אשר ברצונכם להעביר בסרטון התדמית – סרטון התדמית מאפשר לכם עת מועטה בפרט למסור את המסר אשר ברצונכם להעביר, בשל כך יש משמעות ניכרת שהלה יהיה מפוקס ככל שניתן, הווה אומר – עליכם לעשות בחירה במסר בודד, אשר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עשויים להבין אותו ללא מאמץ. אין זה קשור במידה ועסקינן בסרטון עבור כנס או עבור רשת חברתית, המטלה שלכם היא למשוך את תשומת הלב שלהם וכן להותיר אותם סקרניים להמשך הסרטון.

כתיבת תגובה