יצירת סרטון אנימציה

יצירת סרטון אנימציה

יצירת סרטון אנימציה ככלי לשיפור התדמית העסקית

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים וחברות מעולמות תוכן שונים בתעשייה מחפשים דרכים חדשות להעלות את העסק שלהם למודעות הקהל הרחב. החל מפרסומים ממונים וכלה במודעות מיוחדות בטלוויזיה ובמובייל, כולם מחפשים את הדרך הטובה ביותר וכיום יש שיטה אחת שיכולה להתעלות על כולן בקלות. חברות רבות מוכנות להשקיע סכומים גדולים ביצירת סרטון אנימציה מקצועי בו ניתן יהיה להעביר לקונים מסרים איכותיים ולשווק את המותג ללא דיחוי. שיווק באמצעות הפקת סרטים הוא דרך מצוינת לגשת לקהלי לקוחות חדשים וליצור איתם את המגע הראשוני.

אנימציה כפתרון מקצועי לעסקים ולחברות

יצירת סרטון אנימציה מקצועי כורכת בחובה את האיורים עצמם, את קריינות הקול ואת המוזיקה ברקע ומאפשרת לכם להעביר מידע עסקי בצורה שוטפת ללקוחות שלכם בכל עת. סרטוני אנימציה יכולים להראות את פעילותו הכללית של העסק שלכם, להציג מוצר מסוים ולספר לקונים על שירות שאתם מספקים באופן ייחודי. הסרטון שובר את הקרח אל מול הלקוח ובצורה מקצועית מגלה מהי המהות העסקית שלכם.
כך שאם אתם רוצים לספק לקונים הפוטנציאליים שלכם חווית פרסום שונה מהמקובל ואתם יכולים להשקיע משאבים בתחום פורץ דרך, ניתן למנף את איכויות סרטוני האנימציה הקיימות בשוק היום לרווחתכם העסקית בצורה יעילה למדי שתהיה אפקטיבית לטווח הארוך.

איך יצירת סרטון אנימציה יכולה לשפר את העסק שלכם?

יצירת סרטון אנימציה מאפשרת לכם כבעלי עסקים קודם כל לשבור את השגרה. בעולם הפרסום המודרני, לקוחות רגילים לצפות לתוכן כתוב או מצולם שקופץ לחלון המסכים שלהם באופן קבוע. ואולם העלאה של סרטון אנימציה לרשת היא שינוי של כללי המשחק המקובלים. כל סרטון כזה תופס את העין וגורם לצופים לעצור את רצף הגלישה הקבוע ולהעניק את תשומת ליבם למידע החדש שנגלה להם. בשלב השני יצירת סרטון אנימציה יכולה לשפר פלאים את יכולות ההמרה של כל מודעה ממומנת שאתם מעלים לגוגל או לרשתות החברתיות.

Visual 3d Animation Videos

יצירת עניין סביב סרטונים אלו יכולה להניע קונים פוטנציאליים רבים להתעניין במוצרים שלכם וכך הם יבחרו להיכנס לאתר המכירתי שלכם ולשוטט בו. אם אתם מעלים סדרת רשת אתם יוצרים קהל חוזר שבונה מערכת יחסים על בסיס של אמון עם המותג שלכם. בצורה עקבית אתם מושכים עוד ועוד אנשים על ידי הוויראליות של הרשתות החברתיות להכיר את תחום הפעילות שלכם ולהפוך להיות לקוחות משלמים בעסק שלכם. בניהול נכון של המשאבים שלפניכם כל סרטון אנימציה הופך למנוע קידום עסקי חזק מאוד בעל יכולות מקצועיות עצומות. אתם רק צריכים לעבוד על פי אסטרטגיה מתוכננת מראש, אשר נתפרה בדיוק למידות העסק שלכם ולאחר מכן אתם תוכלו לראות תוצאות במהירות. יצירת סרטון אנימציה היא אם כך מנוף להצלחה עסקית וכלכלית איכותית.

יצירת סרטון אנימציה לקמפיין שיווקי

הגענו לחלק הכיפי של הקמפיין השיווקי – יצירת סרטון אנימציה. ובכן, בשונה מכל סרטון רגיל – על סרטון אנימציה להיות… מעניין, מושך, רלוונטי. בערך כמו כל דבר שאנחנו עושים עם הקמפיין שלנו, או נניח, נרצה לעשות איתו. הרי, עם אנחנו עובדים עם תוכים – אנחנו בטח נרצה ליצור סרטון אנימציה שהוא רלוונטי לחיים של תוכים, לתזונה שלהם, לחיי היומיום שלהם – וכן הלאה. זה לא יהיה הגיוני ליצור סרטון אנימציה שמשרת דווקא חתולים, או מעניין דווקא כלבים. על כן – דיי חשוב, ואף אולי הדבר הראשון – הוא לדעת את מי משרתים – מי הוא קהל היעד.
כי על בסיס זה יוצרים את התוכן. הרי, אנחנו לא נכין עוגה לאנשים שלא אוהבים עוגות – או לא ניתן במבה לאנשים שאלרגיים לבוטנים – כי זה לא רלוונטי, לא מושך ולא מתאים. הרי שגם יצירת סרטון אנימציה יכולה ואף מותאמת להפליא לעקרונות אלו. על כן, כאשר יושבים עם חברה מסוימת, או בכללי – כדי להכין סרטון אנימציה – יש לבדוק מה באמת רוצים להכין, אל מי באמת מדברים, על מה באמת מדברים – מה קורה פה.
כן, יצירת סרטון אנימציה זה כנראה תהליך מהנה, כיפי, יצירתי ופורה – אפשר להתפזר לאן שרוצים, לפתוח עולמות ולהביס דרקונים (או לשתות איתם תה, מה שמתאים ונראה רלוונטי) – ועם זאת, בסופו של דבר, על היצירה להתמקד על מנת להביע איזשהו רעיון, רעיון שהוא במקרה רלוונטי לאנשים שאנחנו רוצים להראות להם את סרטון האנימציה שנכין.
על כן, בין שאר הדברים – מתבקש להכין תסריט, תסריט שיהיה בו מן הקונספט הרלוונטי – שהחלטנו שיהיה מעניין, מושך וכמובן רלוונטי מספיק עבור קהל היעד -שאנחנו כבר יודעים ומבינים מראש – מי הוא קהל היעד הרלוונטי, ועל כן יכולים פשוט להתחיל בעניינים.

מה אפשר למעשה לעשות עם סרטוני אנימציה?

שאלה מצוינת. ניתן לייצר תכנים עבור משפכים שיווקיים – בין אם רוצים להעלות ליוטיוב, להריץ בפייסבוק, ואף כדף נחיתה במקום מסוימים שמבקרים מגוגל, או מכל פלטפורמה אחרת – פשוט מגיעים ומבקרים. ניתן גם ליצור תרחישים מציאותיים, או שלא – כדי להדגים רעיון. לא מזמן שעמנו, שחברה בחו”ל החליטה לייצר ספק סרטון אנימציה, ספק סוג מסוים של אנימציה תלת ממדית – של חד קרן שעושה את צרכיו – כדי למכור שרפרפים קטנים שאנשים יכולים להשתמש בהם ולשים עליהם רגליים בזמן שהם בשירותים – כדי לעזור להם בזמן… עשיית הצרכים. על כן, נדמה שבמצבים מסוג אלו – הדמיה משעשעת יכולה להדגים את הריעון בצורה נגישה, אולי אף יותר – מאשר הדגמה רצינית וישירה של הנושא, עם הסבר מדעי ורציני, ודימויים של אנשים עושים צרכים עם ספסל ומה לא. החופש היצירתי בסרטון אנימציה יכול לאפשר הדגמת רעיונות בשלל דרכים, שחלקן יכולות להיות מדויקות במיוחד.

כתיבת תגובה