סרטון תדמית למוצר
כחברה שיש לה מוצר, אתם מחפשים בוודאי דרכים להגדיל מכירות.
אתם צריכים ורוצים את הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל יעד חדש ולשכנע אותו בצורה יעילה.
מרוב פרסומות, הצרכן הממוצע פיתח מנגנון של “עיוורון פרסומות”.
אז כיצד ניתן להגיע ללקוח ולשכנע אותו לבחור במוצר שלכם? סרטון תדמית למוצר משיג את המטרה הזאת ועושה אותה היטב. ובמיוחד, זוהי דרך נהדרת שמתאימה למוצרים איכותיים או מיוחדים.
האם סרטון תדמית מתאים לכל מוצר
מבחינה תיאורטית, סרטון תדמית למוצר יכול להתאים לכל מוצר שהוא.
אפילו את המוצר הפשוט ביותר ניתן “להלביש” בתדמית יותר מיוחדת, מושכת שמעוררת עניין.
אבל כשאנו מדברים על סרטון תדמית למוצר אנו מדברים בדרך כלל על מוצרים מיוחדים יחסית, איכותיים יחסית או כאלה שמגיעים מעולם הטכנולוגיה.
שימו לב לדגשים הבאים:
- סרטון מהסוג הזה יכול להתאים לחברה פורצת דרך, שפיתחה מוצר חדשני שלא קיים בשוק.
- סרטון מהסוג הזה יתאים לחברה שרוצה לעורר צורך בקרב הצרכנים, ולהראות להם כיצד המוצר שלכם יתאים להם.
- זהו פתרון מצוין כאשר רוצים לשים את המוצר במרכז ויחד עם זאת, להשיג ערך נוסף של חיזוק תדמית לחברה היזמית או המייצרת.
- הדרכה – סרטון תדמית למוצר יתאים למוצרים שבהם הצרכן זקוק להוראות ולהדרכה, לפחות כללית, לגבי השימוש במוצר. זו יכולה להיות טעימה של הדרכה, כאשר לאחר הרכישה הלקוח מקבל הוראת הפעלה יותר מקיפות.
- תועלות – הצרכנים כיום מדברים במונחי תועלות, כלומר, מה יוצא לי מזה. , ללקוח יהיה ברור מאליו מה יוצא לו מהשימוש במוצר, אילו תועלות הוא מרוויח, למה כדאי או אילו בעיות המוצר פותר עבורו.
היכן ניתן להפיץ סרטוני תדמית למוצרים
את הסרטונים הללו תוכלו להפיץ בקלות, באין ספור הזדמנויות ובהרבה מאוד פלטפורמות. למשל:
- ניתן להעלות לאתר החברה. כל גולש שמגיע לאתר ומחפש מידע יפנה לצפייה בסרטון. אגב, זהו גם אמצעי טוב שמעלה את הדירוג בגוגל.
- ניתן להעלות ליו טיוב או לפלטפורמות דומות אחרות.
- אפשר להעלות לרשתות חברתיות, כך שהסרטון יזכה ללייקים ושיתופים. אם הוא טוב, הוא ייהנה משיווק וויראלי מצוין.
- מתאים גם לחברת שבשלב הפיתוח הטכנולוגי. כאן, סרטון מוצר יהיה אמצעי יעיל וטוב לצורך גיוס משקיעים או שכנוע קרנות הון סיכון, להשקיע כסף ברעיון או ביוזמה שלכם.
- את הסרטונים מהסוג הזה טוב להקרין בפני סוכני מכירות, מפיצים ובעלי חנויות.
סרטון תדמית למוצר – כל מה שחשוב לדעת
הפקת סרטי מוצר מהווה כלי שיווקי רב ערך. כמובן, שבכדי ליהנות ממיקסום כל היתרונות הטמונים באותם סרטוני מוצר. קיימת חשיבות גבוהה לקחת בחשבון מספר גורמים מרכזיים. בין היתר: התמקדות בקהלי היעד והבנה מעמיקה של תכונות המוצר והגורמים אשר מייחדים אותו, תסייע במידה רבה בהפקת הסרטון המושלם.
כמובן, שקיימת חשיבות גבוהה להכניס לתמונה חברה מקצועית ומנוסה המתמחה בנושא של הפקת סרטוני מוצר עבור עסקים מסוגים שונים.
כאשר חברת הפקה מקצועי ומנוסה שכזאת תחזיק בידע, בכלים ובכלים הנדרשים לצורך הפקת הסרטון האיכותי והיעיל ביותר.
סרטי מוצר – על מה לשים דגש?
בהליך הפקת סרטי מוצר לעסקים, קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על מספר פרמטרים ובין היתר:
בחירת סוג הסרטון – סרטון מוצר יכול להציג את העסק, לכלול קריין, להיות מלווה באנימציה והאפשרויות עוד רבות ומגוונות. חשוב לבחור תחילה את סוג הסרטון בו מעוניינים.
הגדרת קהלי היעד - חשוב להבין מיהם קהלי היעד של אותו העסק ולהתאים את הסרטון כך שיפנה לצרכיהם, העדפותיהם וכמובן ידבר ב"שפה" שלהם.
התכונות והיתרונות של המוצר – יש להבין בצורה מעמיקה את התכונות והיתרונות הייחודיים של המוצר.
משיכה חזותית - השתמש בוויזואליות באיכות גבוהה, כולל צילומי מוצר, הדגמות ועוד.. פעולות אלו מסייעות להציג את המוצר באור החיובי ביותר.
זהות מותג – יש לוודא שהסרטון מתיישר עם זהות המותג, כולל טון, קול וסגנון חזותי.
קריאה לפעולה – יש להעביר בצורה ברורה את הקריאה לפעולה. לצורך כך, חשוב להבין תחילה מהי הפעולה המבוקשת: ביצוע רכישה, כניסה לאתר, יצירת קשר ועוד..
בחירת חברת הפקת סרטוני מוצר
אם גם אתם מבקשים להפיק סרטון מוצר וכמובן, מבקשים ליהנות מהתוצאה המיטבית. חשוב שתבחרו בקפידה את החברה אשר תפיק עבורכם את הסרטון.
בהליך הבחירה קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על מספר פרמטרים.
בין היתר: קיימת חשיבות גבוהה לבחור בחברת הפקת סרטונים בעלת שם ומוניטין בתחומה. מומלץ להתרשם מתיק העבודות של החברה – ובעיקר מאותם סרטוני מוצר אותם החברה הפיקה בעבר. אם יש אפשרות לקבל חוות דעת והמלצות מלקוחות החברה, דבר זה יכול לסייע במידה רבה בקבלת התמונה המלאה על שירות החברה.
אם יש דרישות או בקשות מיוחדות מאותו סרטון מוצר, חשוב לשים דגש גם על הנושא הזה ולוודא שהחברה ערוכה לספק מענה על אותן הדרישות.
בחירה מושכלת ונבונה של החברה, תעלה את הסיכויים ליצירת סרטון מוצר איכותי ואפקטיבי.