סרטון תדמית למוצר

סרט תדמית למוצר

כחברה שיש לה מוצר, אתם מחפשים בוודאי דרכים להגדיל מכירות.

אתם צריכים ורוצים את הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל יעד חדש ולשכנע אותו בצורה יעילה.

מרוב פרסומות, הצרכן הממוצע פיתח מנגנון של “עיוורון פרסומות”.

אז כיצד ניתן להגיע ללקוח ולשכנע אותו לבחור במוצר שלכם? סרטון תדמית למוצר משיג את המטרה הזאת ועושה אותה היטב. ובמיוחד, זוהי דרך נהדרת שמתאימה למוצרים איכותיים או מיוחדים.

האם סרטון תדמית מתאים לכל מוצר

מבחינה תיאורטית, סרטון תדמית למוצר יכול להתאים לכל מוצר שהוא.

אפילו את המוצר הפשוט ביותר ניתן “להלביש” בתדמית יותר מיוחדת, מושכת שמעוררת עניין.

אבל כשאנו מדברים על סרטון תדמית למוצר אנו מדברים בדרך כלל על מוצרים מיוחדים יחסית, איכותיים יחסית או כאלה שמגיעים מעולם הטכנולוגיה.

שימו לב לדגשים הבאים:

1.סרטון מהסוג הזה יכול להתאים לחברה פורצת דרך, שפיתחה מוצר חדשני שלא קיים בשוק.

2.סרטון מהסוג הזה יתאים לחברה שרוצה לעורר צורך בקרב הצרכנים, ולהראות להם כיצד המוצר שלכם יתאים להם.

3.זהו פתרון מצוין כאשר רוצים לשים את המוצר במרכז ויחד עם זאת, להשיג ערך נוסף של חיזוק תדמית לחברה היזמית או המייצרת.

4.הדרכה – סרטון תדמית למוצר יתאים למוצרים שבהם הצרכן זקוק להוראות ולהדרכה, לפחות כללית, לגבי השימוש במוצר. זו יכולה להיות טעימה של הדרכה, כאשר לאחר הרכישה הלקוח מקבל הוראת הפעלה יותר מקיפות.

5.תועלות – הצרכנים כיום מדברים במונחי תועלות, כלומר, מה יוצא לי מזה. סרטון תדמיתי טוב, ללקוח יהיה ברור מאליו מה יוצא לו מהשימוש במוצר, אילו תועלות הוא מרוויח, למה כדאי או אילו בעיות המוצר פותר עבורו.

היכן ניתן להפיץ סרטוני תדמית למוצרים

את הסרטונים הללו תוכלו להפיץ בקלות, באין ספור הזדמנויות ובהרבה מאוד פלטפורמות. למשל:

1.ניתן להעלות לאתר החברה. כל גולש שמגיע לאתר ומחפש מידע יפנה לצפייה בסרטון. אגב, זהו גם אמצעי טוב שמעלה את הדירוג בגוגל.

2.ניתן להעלות ליו טיוב או לפלטפורמות דומות אחרות.

3.אפשר להעלות לרשתות חברתיות, כך שהסרטון יזכה ללייקים ושיתופים. אם הוא טוב, הוא ייהנה משיווק וויראלי מצוין.

4.מתאים גם לחברת שבשלב הפיתוח הטכנולוגי. כאן, סרטון מוצר יהיה אמצעי יעיל וטוב לצורך גיוס משקיעים או שכנוע קרנות הון סיכון, להשקיע כסף ברעיון או ביוזמה שלכם.

5.את הסרטונים מהסוג הזה טוב להקרין בפני סוכני מכירות, מפיצים ובעלי חנויות.

כתיבת תגובה