סרטון תדמית

סרטון תדמית

סרטון תדמית לעסק כדי ליצור רושם מקצועי

כל סרטון תדמית נדרש להפקה בצורה מקצועית, אין זה משנה לאיזה צורך הוא מיועד ובמיוחד אם זה מיועד למטרה עסקית, ולכן שלב ראשוני בהפקות של סרטון תדמית הוא להקפיד קודם על תכנון הסרט, כך שישווק את מטרות העסק וישדר מקצועיות בכל שלב. יש להגדיר לשם מה מיועד הסרטון, מהם המסרים שנרצה להעביר, כמה זמן הוא ימשך, איזו מוסיקת רקע תלווה אותו, האם נשתמש למשל באנימציות מרהיבות או אפקטים שונים ועוד. בסופו של דבר להגיע ללבו של הלקוח שלנו או קהל היעד זוהי המטרה החשובה שלנו, והסרטון צריך להיות מתוכנן כדי להשיג את המטרות.  

סרטוני תדמית לעסק אפקטיביות לאורך זמן

לאחר השקעה שכללה בתוכה לא מעט תכנון, ובוודאי זמן רב וכסף בסרט התדמית העסקי, כמובן שחשוב להפיק ממנו את מלוא התועלת כלומר להשתמש בו לאורך זמן, שהוא יהיה מספיק אפקטיבי גם אחרי שנים וכך ישמש ככרטיס ביקור מרשים ואיכותי. לכן הסרטון צריך גם להשיג את התוצאות כגון להגדיל את קהל הלקוחות ולכן האפקטיביות של הסרט צריכה להיות מקסימאלית, וכאן למרכיב היצירתיות והכישרון יהיה חלק בולט ומשמעותי שיביא לידי ביטוי את הייחודיות והמקצועיות של העסק שלכם. אלא קודם אתם. מקוריות ויצירתיות מפעילים את החושים של הצופה ויוצרים רגש שחשוב להצלחה של הסרטון.

ליצור סרט תדמית מקצועי על פי דרישת הלקוח

אין ספק שסרטי תדמית אינם דבר זול, זהו פרויקט מקצועי לכל דבר ובכל הפקה של סרט תדמית כדי להגיע גם לתוצאות, שיצדיקו את ההשקעה, חשוב יהיה קודם כל להתאים את דרישת הלקוח לרצונות שלו, מי הם הלקוחות שלו וקהל היעד כי בסופו של דבר הם הקונים. אין ספק שכיום להפקת סרט תדמית יש כוח רב להשפיע על הלקוח, להעביר מסרים חשובים וכך להגדיל את קהל הלקוחות. לכן זה חשוב בכל שלב להציג את העסק בצורה הטובה ביותר. לסרט התדמית יהיו שימושים רבים ולאורך זמן, מול קהל רב של צופים וחשוב לשדר מקצוענות בכל עת, ואנחנו רוצים תמיד שהלקוחות ואפילו הצופה הממוצע יהיו מרותקים לסרטון, ושהוא ירגש אותם וגם יפיק את הרווח העסקי הנכון.

מה הן הסגולות של סרטון תדמית?

  1. העצמת נפח המכירות – חברה מתקיימת מהרחבה של היקף המכירות. הפצת סרטון תדמית ברשת דיגיטלית יוצרת לחברה ואף למוצרים שלה חשיפה רבה. קהל היעד אשר מתבונן בסרטון, ובפרט מי שמזהה בו כי מה שמוצע לו בסרטון נותן מענה נוכחי או עונה על דרישה שמתעוררת, יש צ’אנס רב כי הוא ימשיך בפרוצדורה של קבלת החלטה של רכישה. אף במידה ולא יקנה הלכה למעשה כל מוצר, הוא ייצור קשר עם בית העסק לקבלת עוד אינפורמציה, מדבר אשר מעצים את הצ’אנס לעריכה של קנייה בשלב יותר מאוחר.
  2. חיזוק של המיתוג של החברה – אחד מן האלמנטים הכי משמעותיים שסרט תדמית, אשר מפיקים עבור החברה באופן מקצועי, הינו ההטבה עבור חיזוק המיתוג של החברה. בשל כך כי סרט תדמית נוהג להחצין את הייחודיות של החברה, בפרט במה שהיא עולה על המתחרים באותו נושא, הווה אומר – הבידול העסקי, זו הינה ממצבת את החברה כמעלה ראשונה. אין דבר כזה חברה הכי מיטבית בכל רחבי תבל או לחלופין המוצר הכי מוצלח בכל המדינות שעל פני הגלובוס, משמעותי כי מה שמראים יהיה יותר איכותי מן המתחרים, באופן כזה שיתפשו אותו כמספר אחד בנושא הנדון. זה הפשר של חיזוק מיתוג – לגרום ללקוח פוטנציאלי שמסתכל בסרט התדמית להפנים כי עסקינן הודות בית עסק אשר הינו יותר מוצלח מן המתחרים שלו.
  3. העצמה של חשיפת חברה – באם ואת סרט התדמית אשר הפקתם, הנכם מפיצים בכל אחד מן דרכי המדיה החדשות של האינטרנט, החשיפה של החברה שלכם והן המוצרים עבור קהל היעד הינה כבירה והן כמעט בלי סייג. בהנחה כי סרט התדמית הינו מגניב למדי, קיים גם צ’אנס שהסרטון יהפוך לוויראלי ואז באמת אין גבול להצלחה שלכם. הסרט עשוי להיות נצפה בכל אזור וכו בכל עת וגם ליצור לחברה ואף למוצרים שלה מודעות אף במקומות שטרם דמיינתם הודותם. 

הפקת סרטון תדמית מהווה רק את הצעד ההתחלתי

קיים קהל יעד אשר מתייחס להפקה של סרטון תדמית כעין המטרה הראשית שלו, כיוון שמשמעותי שלחברה יהיו סרטי תדמית. לרוע המזל, קהל היעד אינו יודע כי הפקת סרטון איננה המטרה הראשית, כי אם רק האמצעי אשר מסייע לקדם את החברה. נוכח העובדה כי מפיקים סרטון, והן מעלים אותו לרשת האינטרנט, לא די בה כדי לקדם את החברה. נדרשת הפעלת כל אמצעי הקידום ברשת המדיה הדיגיטלית על מנת להתחיל ולהבחין בממצאים, אשר החלופות עבור זה הינן כבירות.

מה עושים במצב בו המטרה של סרטון תדמית הינה אך ורק קידום מכירות? 

ישנו קהל יעד אשר מטרתו רק לקדם מכירות של מוצר כל שהוא. במצב כזה מציעים לו במקום להפיק סרט של תדמית לחברה, להפיק סרט של תדמית למוצר או סרט מוצר.

סרטון תדמית

כתיבת תגובה