סרטי תדמית

סרטי תדמית

סרטי תדמית – הפנים שלכם, רק מעוצבות יותר

כמו בכל תחום תחרותי גם בעולם השיווק של ארגונים גדולים יש חשיבות לצורה בה אתם משווקים את התדמית העסקית שלכם. בארגונים גדולים יש לכם את היכולת להראות איך המערכת עובדת מבפנים וליצור אמפתיה והזדהות אל מול הלקוחות והקונים של המוצרים שלכם. בכדי לשפר את התקשורת ואת מערכת היחסים עם הלקוחות, אתם רוצים להראות להם איך הארגון שלכם מתנהל מבפנים. מסיבה זו, ארגונים גדולים משקיעים משאבים רבים על מנת להפיק סרטי תדמית איכותיים שיהוו הצצה מבפנים להתנהלות שלכם.

מפיקים סרטי תדמית לארגונים וחברות

החל מהכירות עם בעלי התפקידים השונים בארגון ועד למתונה מלאה וברורה של פסי הייצור והשירותים ללקוחות. סרטי תדמית מציגים את הפעילות שלכם, באופן שבו אתם רוצים להראות אותה ללקוח, אך עם חשיבה מיוחדת שכל מטרתה היא להאדיר את המעלות שלכם. ניתן ורצוי לסנן מראש כל מה שעלול ליצור רושם שלילי על הצופים, ולהעצים את הפעילות החיובית והמיטיבה של הארגון שלכם. סרטים אלו, יכולים לסייע לכם להרים את המורל בחברה ולרתום את העובדים למטרות הארגון כך שיש להם גם רווח ברמה הפנים ארגונית ואתם יכולים לעשות בהם שימוש גם בין כותלי מקום העבודה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להחליט שאתם רוצים להפיק סרטי תדמית מקצועיים.

למה לא כדאי לוותר על סרטי תדמית מקצועיים?

כיום, בעידן בו לכל אחד יש מצלמה חצי מקצועית בטלפון הנייד, כולם חושבים שהם צלמים מקצועיים. אבל, בכל הנוגע להפקות עסקיות ומקצועיות, בייחוד של סרטי תדמית לארגונים, אתם ממש לא יכולים להסתמך על מצלמות מאולתרות או אנשים חסרי ניסיון למשימה. אם סרטי התדמית הם הפנים של העסק שלכם, אתם רוצים ליצור את הסרט שיהמם את כל הצופים ויותר אותם מוקסמים מהארגון שלכם. לכן, חברות מקצועיות מציעות כיום שירותי הפקת סרטונים שכל מטרתם היא להציג באור חיובי את פעילות הארגון שלכם. החל משלב התכנון והחשיבה הראשונית, ועד לצילום במקום העבודה שלכם בפועל, החברות עובדות בצורה שיטתית ומקצועית על מנת ליצור לכם את הסרט האידיאלי.

visual3d.co.il

סרטים אלו, יכולים לשלב ראיונות עם העובדים הזוטרים, אשר מציגים את העבודה בשגרה. כמו גם את המנכ"ל וצוות ההנהלה הבכיר על מנת לספר על הארגון ברמה המנהלית. כמובן שכל סרט תדמית הוא שונה ומציג את הייחודיות של כל חברה, ולכן צורת ההפקה משתנה מאוד ודורשת יצירתיות רבה. בשביל למנוע מהסרט שלכם להיות דומה לסרטים אחרים, צוות החברה מחפש את המקומות בהם הארגון שלכם פועל בצורה שונה, או את ההחלטות המיוחדות שהפכו אתכם לחברה מצליחה. נקודות אלו יודגשו בסרט ויהיו מקור הגאווה שלכם. סרט התדמית שלכם יהיה הפנים של החברה לעוד שנים רבות וייצג אתכם בגאווה.

Visual 3d studio

הטבה בחוויה של הלקוחות שלכם – סרטי תדמית אשר קיימים באתר האינטרנט
שלכם, מותירים את קהל היעד שלכם בו וכן הדבר מסתמן באפקט חיובי בפרט.
יותר שהות באתר שלכם היא אינפורמציה אשר מנוע החיפוש גוגל מעריכה ביותר
ואף מתגמלת הודות זאת באופן של קידום האתר שלכם. עבור סרטי תדמית מוענק
במציאות של כיום המון משקל מן ההיבט של קידום בתוך מנוע החיפוש של גוגל.
סרט של תדמית עבור החברה שלכם יכניס את האתר שלכם לקטגוריה של סרטים
בתוך כל מנועי החיפוש, בפרט כמובן אל יוטיוב ואל מנוע החיפוש של גוגל – קהל
היעד שלכם צופה המון בכל מיני סרטונים. העניקו להם צ'אנס לאתר אתכם תוך כדי
שהם תרים אחר כל מיני סרטוני תדמית מובילים. הפקה של סרטון תדמית הינה רק
שלב התחלתי של פרוצדורה, השלב השני הינו לערוך לו אופטימיזציה ואף לקדם
אותו במנועי החיפוש השונים – גם במנוע החיפוש של יוטיוב וגם במנוע החיפוש של גוגל.
סרטי תדמית וגם כל מיני קטעי וידאו משותפים הרבה יותר פעמים מתוכן כתוב סתמי – ברמה הכללית, ככל שיהיה ברשותכם תוכן בעל הרבה מדיה עשירה, הווה אומר – תוכן אינטראקטיבי כמו למשל – שאלון , תמונה, אינפוגרפיקה, סרטון וכיוצא בזאת – כה הצ'אנס שישתפו אתכם הינו רב יותר.
בתוך סרטוני תדמית קיימות עבורכם המון חלופות של קידום – מנוע החיפוש של גוגל מוקיר ביותר את ההשקעה בסרטוני תדמית וגם הוא מאנדקס את הכותרת, התרגום, ביטויי המפתח, התמליל והן את התיאור. יוטיוב פשוטו כמעשה הינו במה אשר שייכת אל מנוע החיפוש של גוגל. במציאות של שנת 2020 נדרש לבצע הלכה למעשה נוכחות עצומה אף אצלם על מנת לקדם את האתר שלכם.

כיצד ניתן לבצע סרטי תדמית איכותיים והן מקצועיים?

בתוך סרטוני תדמית קיימות עבורכם המון חלופות של קידום – מנוע החיפוש של גוגל מוקיר ביותר את ההשקעה בסרטוני תדמית וגם הוא מאנדקס את הכותרת, התרגום, ביטויי המפתח, התמליל והן את התיאור. יוטיוב פשוטו כמעשה הינו במה אשר שייכת אל מנוע החיפוש של גוגל. במציאות של שנת 2020 נדרש לבצע הלכה למעשה נוכחות עצומה אף אצלם על מנת לקדם את האתר שלכם.

היתרונות של סרטי תדמית

  • אמצעי לניתוח התנהגות של לקוח – על ידי ניתוח נתוני הצפייה בסרטון התדמית, אפשר להבין הרבה גם על צרכי השוק וגם על מה שקהל היעד שלכם מעדיף יותר או לחלופין מעדיף פחות. על ידי ניתוח של פרמטרים של צפייה, מנהל השיווק שלכם עשוי אף לפלח באופן מיטבי את קהל היעד שלכם והן לטייב את המוצרים בהתאם לדרישת קהל היעד שלכם.
  • יצירה של קשר אינסטרומנטלי – בפרסום הינו אחד האלמנטים הכי משמעותיים שמנהל המכירות מייחל שייווצר עם קהל היעד הפוטנציאלי. סרטי תדמית אשר בנויים כהלכה, יוצרים מעין חיבור אינסטרומנטלי עם מי שצופה בהם. לחיבור הזה ישנה השפעה, בין אם מדובר ברצון לערוך קנייה, אך אין פחות משמעותי – לדווח על החברה לקולגות שלהם. להפיץ את החדשות הטריות. אחד כנ"ל הופך לשגריר הכי מיטבי של החברה.
  • קידום במנוע החיפוש של גוגל – חברה משקיע המון כסף בשיווק, על מנת לרכוש חשיפה. אך במידה ומפיקים סרטון תדמית מוצלח, אשר מועלה לאתר של החברה, באופן ישיר מעצימים את עת השהייה של לקוחות פוטנציאליים אשר נכנסו לאתר שלכם. עת השהייה באתר שלכם מהווה אחד מן הנתונים המשמעותיים מן ההיבט של קידום בגוגל והכוונה של קידום אורגני לדף הראשון של גוגל. הימצאות של חברה בדף הראשון של גוגל נותנת בידכם לחסוך את ההוצאות המרובות של פרסום ממומן בגוגל.

הכוח השיווקי של סרטי תדמית ברמה של הדרכה

אחת מן הדרכים הכי אפקטיביות עבור מיצוב של בית העסק שלכם בתור אחד אשר מוביל בתחום שלו הינו יצירה של סרטוני תדמית של הדרכה מסקרנים והן מלהיבים אשר קשורים להיבט שבו הנכם מתעסקים. הדבר אומנם לא מהווה פרופר סרטון תדמית של החברה שלכם, אך הינו בוודאי מוסיף רבות אל התדמית שלכם. סרטי הדרכה אלו עשויים להיות סרטים הודות המלצות לעשיית שימוש מיטבי של מוצר או לחלופין דגש על הליך עבודה מיטבי, מתכון, המלצות לדקורציה מיטבית וכיוצא בזה. באופציה הזאת, קיימת עוד חלופה נהדרת והינה יצירת בלוג של וידאו בעל תוכן אקטואלי לתחומי החברה שלכם. הפקה של בלוג עשויה להיות בהחלט פשוטה והיא כרוכה בעלויות מועטות, דבר אשר הנכם צריכים זה אך ורק מצלמה של מחשב וכן מיקרופון באיכות מעולה. הסרטון עשוי להיות בתיטנעם אקטואליים של החברה שלכם, חדשות הודות מוצרים שלכם, תוכן טכני וכיוצא בזה. כיצד התפתח העסק שלכם מראשית ההקמה שלו ועד היום הזה.

סרטי תדמית

כתיבת תגובה