סרט תדמית

סרט תדמית

סרט תדמית לקבל מידע מקף

בהפקה של סרטי תדמית ישנן שאלות רבות שעולות החל ממחירו של סרט כזה, זה כמובן תלוי בסוג ההפקה שתבחרו כך שהמחירים משתנים, ועד לשאלות כיצד להציג את העסק בצורה הטובה והאיכותית ביותר. לכן חשוב לקבל מידע מקיף ראשוני כשי שתהיו מאד מרוצים מהתוצאה והכל לפני שניגשים בשטח לצילומים.

סרטי תדמית השלבים בהפקת הסרטון

קיימים שלבים רבים בהפקה של כל סרט תדמית ממוצע, החל משלב התחקיר שכולל הכרות לעומק על העסק שלכם, וכל מחקר אפשרי שיוביל להבנת צרכי הלקוח והעסק, חשוב כמובן להחליט על הגדרת התקציב, להחליט לאחר טיוטות רבות על בניית הקונספט ואז להתחיל בשלב כתיבת התסריט, השלב החשוב ביותר הוא כמובן שהרעיון כולו וגם התסריט יאושרו על ידי הלקוח שגם יהיה מרוצה מהתכנון כולו, לאחר מכן מתחילים בצילום הסרטון, יש כמובן לערוך את החומרים וזה נשמך זמן לא מועט, יש לשלב גם מוזיקה וקריינות אולי להוסיף גם אלמנטים גרפיים לבחירתכם, לבסוף יש לקבל את אישורו הסופי של הלקוח לאחר כל התיקונים מולו עד שמגיעים לגרסה הסופית לשביעות רצון כולם.

ליצור סרט תדמית אפקטיבי

סרט תדמית אפקטיבי ואיכותי יעביר ללקוח ולקהל היעד שלכם את המידע הנדרש באופן מקצועי ונוח להבנה. זוהי הפקה שיכולה להימשך בין שבוע אחד למספר חודשים, זה כמובן תלוי במורכבות ההפקה, כמות ימי הצילום וכדומה. אם זה יכלול למשל אנימציה זה ידרוש יותר זמן ותקציב מאשר סרט מצולם בלבד, לכן זה יהיה חשוב שצוות מקצועי יוכל לספק לכם את הסרט בזמן המהיר ביותר אך תוך הקפדה על איכות מוצר גבוהה ביותר. בסרטי תדמית ניתן להזמין סוגים שונים של הפקה אם זה סרטי אנימציה, סרטי תעודה ועוד כך שחשוב לעבוד עם חברה שיודעת להפיק סרט לכל מטרה.  נושא נוסף וחשוב הוא שבכל מהלך ההפקה הלקוח יהיה שותף מלא ומעורב בהפקת הסרט. בכל שלב יש לקבל את אישור הלקוח שנדרש גם לתקן את מה שנראה לו, וכך לאשר את התקדמות ההפקה. החל משלבי התחקיר שנעשה עם הלקוח, לאשר את התסריט, לאשר את העריכה הראשונית של הסרט ועד כמובן לאישור המוצר הסופי לשביעות רצונו.

המעלות של סרט תדמית באפקט של וידאו

ישנם מצבים, אשר בהם הלקוח שלכם יבקש מכם להפיק סרט תדמית על ידי צילום בווידאו, מפאת הגורמים שלהלן – 

  • במידה כי סרט התדמית כולל בתוכו צילום בתוך החברה, לרבות צילום של תשתית, בני אדם, מעבדה וכיוצא בזה, קהל היעד אשר רואה את הסרט תדמית מרגיש כביכול הינו מסתובב הלכה למעשה בתוך החברה, מה שמעצים את המהימנות של החברה ואף יוצר עמה קשר רגשי.
  • סרטון התדמית נותן בידי קהל היעד אשר צופה בו לחוש את ההיבט הממשי כיצד מוצר נראה, כיצד הינו מותקן, כיצד עוד בני אדם עושים בו שימוש ונהנים מן המוצרים.
  • צילום הווידאו מעניק הרגשה של מהימנות לגבי בית העסק וכן המוצרים אשר מופיעים בסרטון, באופן כזה שקהל היעד מרגיש כביכול הינו בעצמו עשה שימוש באינסטרומנט, דבר אשר יוצר קשר רגשי בין הלקוח לבין בית העסק או המוצר, אשר מהווה פן משמעותי ביותר בקבלת החלטה הודות רכישה של מוצרים.

סרט תדמית שבו קיימות המון טכניקות של הפקות

קיימות כל מיני מערכות שגמרו פיתוח ואף עתה רוצים להשיק אותן. במידה ויבוצע בשבילן הפקת סרט תדמית על ידי אנימציה, אפשר יהיה להבהיר בפשטות את המעלות והן את הפונקציונליות של מערכת זו. אך בסרטון של אנימציה אינכם עשויים באמת להבחין במרכיבי הסיסטם, או לחלופין איך שהיא ממש מותקנת ובתור כאלו שעושים בה שימוש, כפי שניתן לחוות בסרטון שמצולם בווידאו. לשם זאת, כדאי לכם ביותר לחשוב הודות סרט עם המון טכניקות של הפקה, הווה אומר – לצלם את המערכת AS IS בפני השטח, להציג את המעלות שלה וגם את הערכים שהיא מעניקה לקהל היעד שלה, ואת ההבהרה על המערכת עצמה עורכים על ידי קטע של אנימציה או הדפיה בדו ממד או אף בתלת ממד. באופן הזה למעשה ניתן להשיג את המעלות של כל טכניקה של סרט תדמית אחד.

סרט תדמית אשר מצום בווידאו אינו כרוך בעלות רבה מן סרטון אנימציה

מסיבה כל שהיא יש כאלו שחושבים כי סרטוני תדמית באנימציה נמכרים בעלות נמוכה ביותר, כאשר סרטוני תדמית שמצולמים על ידי וידאו עלותם רבה מדי. אמת ויציב כי קיימים סרטי אנימציה ממש בעלות נמוכה, של מספר אלפי ₪. אך עסקינן הודות סרטון ברמה מקצועית ירודה ביותר.

סרט תדמית

כתיבת תגובה