VR Development

vr develop

משקיעים ב VR Developmet ומבטיחים מוצר איכותי

בעולם בו אנו חיים כיום, שימוש בטכנולוגיית מציאות מדומה הפך לאחד הכלים החזקים ביותר אשר קיימים בידיו של כל מפתח או מנהל בחברה.

כלי העבודה העוצמתי הזה מאפשר לכם ליצור יש מאין עולם שלם, כראות עיניכם וכאוות נפשכם ולעשות בו שימוש על מנת לקדם מוצרים, ליצור משחקים ממוחשבים ולהפיק מודלים ממוחשבים. מסיבה זו, כל תהליך VR Development הוא בסיס משמעותי ליצירות איכותיות בתחום המציאות המדומה. כאשר אתם רוצים להתחיל בפרויקט מציאות מדומה אתם חייבים לשים לב לאיכות הVR Developer שאתם בוחרים.

תהליך העבודה הנכון ליצירת מציאות מדומה

תהליך הפיתוח של מציאות מדומה מחייב את המעצבים לבחור בכלי העבודה האיכותיים ביותר שיתנו לצופה תמונה מקצועית וגם עומק ורבדים שונים לעולם המדומה שאתם יוצרים. לכן, חשוב מאוד להבין מהי רמת המיומנות של מפיק העבודה עוד לפני תחילת הפרויקט. כמו כן, מעצבי מציאות מדומה נדרשים להפיק את הפרויקט בפרופורציות המתאימות אשר יכולות להפוך את העולם המדומה שלכם לברור מאוד לעינו של הצופה.

מוצר איכות בתחום המציאות המדומה מגלה לצופה עולם אשר בו ברגעים מסוימים קשה מאוד למצוא הבדלים אל מול המציאות. השקעה דווקא בעיצובים וביצירות האומנות הקטנות היא זו אשר הופכת את המציאות המדמה שלכם להצלחה מסחררת תגרוף את השבחים מהלקוחות שלכם.

איך נראה תהליך VR Development?

כשם שמוצר מציאות מדומה הוא מוצר יוקרתי, כך גם תהליך ההפקה כולו הוא מיוחד ושונה מאוד.
בכל תהליך VR Development נדרשים הלקוחות המזמינים את המוצר להציג את דרישותיהם בפירוט.
ראשית חשוב מאוד להבין את המטרה אשר לשמה מופק המוצר. משחק מחשב או פרויקט מקצועי, יכולים להשתמע בצורות שונות לחלוטין במציאות מדומה ולכן חשוב להגדיר מראש את מהות הפרויקט.

בשלב השני, מזמין הפרויקט מתאר לפרטי פרטים את כל אחד מהפרטים בפרויקט. אם למשל הלקוח מעוניין ליצור משחק מחשב ייחודי, תיאור העבודה יכלול בתוכו את הסביבה הכללית בה מתקיים המשחק, בין אם מחרב עירוני מסוים ובין עם במציאות שאינה קיימת ויש לפעול על מנת ליצור כזו יש מאין.

Visual3d

תיאורי הדמויות חשובים גם הם על מנת ליצור את ארסנל השחקנים והתפאורה שקשורה אליהם.
כמו כן משחקים רבים דורשים כלי משחק כמו נשקים או תחמושת מסוגים שונים וחשוב להשקיע בפרטים הקטנים גם בתיאור הגרפי שלהם.

המעצב נדרש להביא את יכולות העיצוב האיכותיות ביותר שלו ויוצר את העולם המושלם לטובת המשחק שלכם. כמו בכל VR Development אתם יכולים לבצע שינויים ולהציע את חוות דעתכם המקצועית על במת להביא לשיפור משמעותי במוצר שלכם. בסופו של יום מציאות מדומה היא אפשרות נוחה ביותר בגלל שהיא פותחת את הדלת לעולם שכולו דמיון ואין בו גבול.

עולם המציאות המדומה כיום

עולם המציאות המדומה גדל הרבה משאפשר היה לצפות בשנים האחרונות. איננו יודעים למה זה קרה – אך יש אפליקציות ומשחקים רבים, שפותחו דרך תחום ה-VR Development, וכעת זמינים ונגישים ואנשים ממש עושים בהם שימוש.

כשזה נוגע לעסקים, לדוגמה – יש מספר שימושים שונים שניתן לעשות בהם שימוש ויישום, כדי לקחת את ה-VR Development למקומות שבאמת רוצים לגעת בהם, כדי לקדם את “האג’נדה” העסקית, שלמעשה זה אמור להיות איזשהו פתרון או מענה לצרכי הלקוח, בכל מקרה – כך שזו יכולה להיות אפשרות, להסביר ללקוח אפילו יותר טוב, באופן יותר בהיר ומקיף – מה המסר של אותו בית עסק. בין אם מדובר במוצר הדרכתי מסוים – שחונך לקוח למסר של בית העסק, ואף במשחק – שיכול גם כן ליצור חיבור בין הלקוח לישות שהכינה אותו (את המשחק).

עקב כך, שבאמת ניתן לעשות דברים רבים עם תוכנות שמאפשרות לאנשים להיכנס לתוך מציאות מדומה, כמו גם עקב כך שנדמה שזה באמת מעניין ומושך את אותם אנשים, יש חברות שמשתמשות בזה כדי ליצור חיבור רב יותר עם הלקוח.

שיווק משחקי בעולם ה-VR Develop

לדוגמה, בתחום השיווק, ניתן ליצור חוויות לקוח, הדגמות מוצר, ניסויים מצחיקים וכיפיים – ושלל דברים אחרים שאפשר לעשות – כדי להסביר ללקוח פוטנציאלי, אפילו יותר טוב – מה הקטע של חברה, מוצר או שירות – ואף לעשות את זה בצורה שיוצרת חיבור, בצורה שהיא משחקית.

אם אנחנו רואים חברות שמעלות היום טקסט לאתר האינטרנט שלהן – “חברת XYZ כבר 300 שנה מייצרת סבונים ומשחות לכל המשפחה ובלה בלה בלה…”, אזי שהמראה הרשמי, היבש, המנוסח באופן כה “תקני”, כבר לא תופס, לא מושך, לא יוצר עניין ופשוט לא מספק. יש צורך בליצור חיבור – ודרך מסוימת ליצור חיבור – היא דרך משחק.

חיבור בין אנשים

הרי לא סתם כשילדים נפגשים הם רוצים להביא כדור, קלפים, פוגים וכן הלאה – יש חיבור מסוים שמתרחש – ועולם ה-VR Development יכול ממש לאפשר את החיבור הזה, כיוון שהוא יכול ליצור את המשחקים, שחברה/עסק ולקוח, יכולים להיפגש יחד – בתוך חוויות, בהן הלקוח מרגיש שהחברה/עסק חשבה עליו, השקיעה בו – והיה לה ברור מה היא רוצה להעביר לו, איזה ידע והבנות – כמו גם, זה כלי לימודי מדהים.

רבים המשווקים שהצליחו, כיוון שבמקום לכלול הבטחות בפרסומים שלהם, הם כללו תכנים, כלים ותובנות – על כן, עולם ה-VR Development יכול לעזור “לעבות” את השיווק, בכך שיהפוך אותו לשימושי ומעניין עבור לקוח הקצה. האין זה נהדר?

הפקת מציאות מדומה עם Visual3D

חברת Visual3D מתמחה בביצוע VR Develop למגוון של מטרות. הצוות המקצועי והיצירתי של החברה ערוך לספק מציאות מדומה חלופית על ידי הפקה של סרטונים או בניית אפליקציות ייעודיות למכשירי VR. בעזרת הכוח של עולם המציאות המדומה, ניתן לספק למשתמשים ולצופים חוויה מיוחדת וחד פעמית, ולהשתמש בחוויה הזו למטרות שיווקיות, מסחריות או בידוריות בקלות.

vr develop

VR Develop

כתיבת תגובה