VR production

VR production

מדוע לא כדאי לכם לוותר על vr production?

בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים כיום, יש לא מעט פיתוחים טכנולוגיים שמשפעים בצורה ישירה על ההתנהלות היום יומית שלנו. מבחינת חברות ועסקים רבים האפשרות למנף שימוש בעזרים טכנולוגיים בכדי לשפר
את שירותים בעסק היא מתנה שלא ניתן להמעיט בחשיבותה. לכן, ניתן יותר ויותר עסקים שפונים לטכנולוגיות הייטק כמו vr production, ורוצים להשתמש בהן לשיפור המוצרים בתחומם.
vr production הן הפקות שלמות בהן אנשי מקצוע יוצרים מציאות מדומה אשר מדמה בצורה אמיתית
לגמרי את החיים כפי שאנו מכירים אותם. השימוש בטכנולוגיית המציאות המדומה מאפשר ליצרני
משחקים למשל, לבנות עולם שלם של תוכן סביב המציאות המדומה. כך, משחקי פנטזיה למחשב יוצרים
עולם יש מאין וגורמים למשחקים לקבל את חווית המשחק הקרובה ביותר שניתן לדמיין למשחקי מציאות.

הפקות מקצועיות לכל תחום עיסוק

איכויות ההפקה של מציאות מדומה כיום הן גבוהות מאוד ומאפשרות לכל לקוח לקבל מוצר מושלם לפרטי פרטים. אז אם אתם רוצים לפתח כלי עבודה מיוחד שדורש מכם לתכנן וליצור עולם מקביל, בצורה אמינה.
או שאתם מעוניינים ליצור משחק מחשב חדש, השימוש בכלי המציאות המדומה הוא אחד מהפתרונות המתאימים ביותר והזמינים ביותר למשימה זו שקיימים כיום בשוק. הפקות מציאות מדומה נותנות לכם
את המנדט לרדת לפרטים הקטנים ביותר ולהחליט איך בדיוק יראה העולם הדמיוני שלכם, כך שאתם
רק צריכים לקחת את המושכות בידיים ולהתחיל ליצור אותו.

איך עובדים במהלך vr production?

בבואכם ליצור את משחק המחשב המושלם לכם או להפיק את הכונה העתידנית שאתם עובדים על הקמתה, אתם רוצים לעשות שימוש בטכנולוגיית vr production. כך, אתם תהיו אחראים על כל הפרטים ותוכלו לקבוע בדיוק איך היא תיראה. ראשית חשוב להבין ש vr production הן הפקות מקצועיות לכל דבר ועניין, לכן שיתוף פעולה בין מזמין הפרויקט לאנשי המקצוע הוא חיוני. אתם רוצים לספק כמה שיותר פרטים
על מהות הפרויקט, כמו גם על העצמים שאתם רוצים ליצור בפרויקט.

Visual3d

כאשר אתם מתחילים להיסגר על הפרטים והעבודה יוצאת לדרך, אפשר לבצע שינויים בעיצוב ולהתאים אותו לצרכים שלכם. כמו בכל פרויקט בתחום המציאות המדומה, יש לכם מקום רב מאוד להביע את דעתכם ואתם יכולים לשנות לאורך הדרך את כל הפרטים. כך שבסופו של דבר נוצר מוצר שהוא כל כולו שלכם ומאפשר לכם להקים מאפס מותג חדש. הכניסה לעולם המדומה שלכם יכולה להתבצע דרך מסכי מחשב, טלפונים או משקפי מציאות מדומה, אשר באופן אוטומטי מעלות את היצירה שלכם ומשפרות את הנראות ואת האיכות בהתאם לתצוגה ולמסך. ההתאמה המושלמת מאפשרת לצופה להיכנס לחוויה מזן אחר לגמרי ולאפשר
לעצמו לקבל תחושה שהוא נמצא במקום אחר ואמיתי לחלוטין, בתנאים רגילים לגמרי.

הפקת סרטי VR

עבור vr production לא היה בעבר טיימינג יותר מיטבי מלחדור אל עולם הפרסום וכן אל עולם
השיווק בשל קידום הטכנולוגיה החדש ואף לשם הדרישה הפרסומית אשר נוצר כר פורה קבוע, על
מנת לפרוץ וגם להוביל את עולם השיווק הדיגיטלי. vr production הינה איננה טכנולוגיה
חדישה, ניתן להגיד כי היא הקדימה את העת שלה. היא הייתה קיימת פה כבר בטרם שני עשורים
והן עשו בה שימוש בפרט עבור משחקים. המון בני אדם תפשו בעבר אותה כהבטחה אשר הופרה
וכן במציאות של כיום יהיו אלו אשר יתמהו ואך לא יחפזו ללכת שבי אחריה. הטלפון הנייד וכן
הטכנולוגיה החדישה של הצילום אשר פותחו, הפחיתו את המחיר של השימוש בה והן העניקו
באופן ניכר לשגשוג חדש שלה. במציאות של כיום אפשר לצלם בשלוש מאות ושישים מעלות,
להתבונן בסרט תלת ממדי ובעתיד לבוא אף לבנות אתר אינטרנט בתלת ממד בלי כל צורך בידע
הודו תכנות.

מנוע החיפוש גוגל מנגיש vr production

מנוע החיפוש גוגל מנגיש את הדבר למעלה מכך, כאשר הינו הציג משקפיין מקרטון במחיר בן חמישה עשר דולר. אחת המעלות של vr production הינו האפשרות לשמור את קהל היעד במשך החוויה רק עמכם. חבישה של המשקפיים או לחלופין של הקסדה מוודאים פוקוס שלופ במסר שיווקי שלכם. האימפקט של חוויה עמכם נותר עת ארוכה בהכרה שלכם וכן מחזק המון את המסר, יותר מכל קמפיין פרסומי שונה.

נתונים הודות ייצור vr

בסקר אשר ביצעו בזמן האחרון בתוך מדינת ישראל, בשיעור של כשלושים אחוז מן בני הנוער נחשפו ואך אקטיביים בחוויה זו.
בשיעור של כשבעים ושמונה אחוז מן המותגים מנבאים כי עד שנת 2021 יבצעו שימוש בטכנולוגיה זו לשם חוויה של קהל היעד.
כמעט בשיעור של כשבעים אחוז מן הלקוחות הצעירים כבר ניסו שיטה זו.
בשיעור של כשלושים וחמישה אחוז כבר הטמיעו טכנולוגיה זו בצורה מסוימת.
בשיעור של כארבעים ושמונה אחוז כבר הטמיעו של אוטומציה במכירות, בפרסום וגם בשירות לקוחות.
בשיעור של עוד כארבעים אחוז מתכוונים להטמיע טכנולוגיה הנ"ל עד שנת 2021

Cost of virtual reality production

אחד הרעיונות של חשיבה מחוץ לקופסה אשר נוצרו היה של חברת מקדונלדס, אשר הפכה את ארוחת הילדים אל חוויה נמשכת. הקופסה של הארוחה הפכה בתומה למשקפיים של vr production אשר על ידם אפשר לשחק במשחק סקי אשר מכונה סלופ סטרס.

כתיבת תגובה